الان دربند

13:11 - 1403/02/27 پنجشنبه

ارتباط با با دربند

021-22719577

الان دربند

13:11 - 1403/02/27 پنجشنبه

ارتباط با با دربند

021-22719577​

مجموعه تله سیژ دربند

افراد برای تفریح و خوش گذرانی روش های متفاوتی دارند برخی تفریح را سفرهای گران قیمت می دانند و برخی اوقات فراغت خود را با رفتن به سینما و تماشای فیلم پر می کنند.
افرادی هم وجود دارند که با رفتن به مناطق و تفرج گاه های سر سبز و دیدنی لحظات خوش و خاطره انگیزی را برای خود ایجاد می کنند یکی از این مناطق سرسبز و هیجان انگیز دربند تهران می باشد.
دربند به دلیل آب و هوای پاک و خنکی که دارد یکی از پر مخاطب ترین مناطق زیبا و دو ست داشتنی تهران می باشد که تقریبا تمام افراد تهرانی با شنیدن نام این مکان لحظات خوب و خاطره انگیزی را به یاد می آورند.
شما گردشگران گرامی می توانید ضمن سفر به دربند و لذت بردن از چشم اندازهای زیبا و آب  هوای پاک آن، برای رسیدن به اوج هیجان از تله سیژدربند نیز استفاده کنید.
تله سیژدربند، در حدود چهل سال پیش محل رفت و آمد کوهنوردان شمال تهران و ساکنان روستاهای واقع در ارتفاعات بود اما به مرور افراد عادی برای تفریح نیز توانستند از آن استفاده کنند و با استفاده از تله سیژ خود را به بالاترین قسمت این منطقه برسانند تا بتوانند طبیعت زیبا را از این ارتفاع نظاره گر باشند.
شما می توانید برای استفاده از تله سیژ  بلیط مورد نظر را همراه با تخفیف از سایت خریداری نمایید و حس هیجان و ترس مثبتی را در زندگی تان تجربه کنید.